Hej!
Vår kundservice har för tillfället mycket att göra och vår svarstid är därför längre än normallt. Vänligen läs igenom frågor och svar nedan för att se ifall du finner svaret på din fråga där. Ifall du behöver vidare hjälp så finner du kontaktuppgifter för att komma i kontakt med våra kundservicemedarbetare längre ned på denna sida.
Tack för er förståelse!
När levereras biljetterna till mitt evenemang?
Datumet när era biljetter kommer att vara tillgängliga framgår på er beställningsbekräftelse. Vid större evenemang så är det vanligt att arrangören väljer att tillgängligöra själva QR-koderna först närmare inpå evenemanget.
Jag kan inte gå på mitt evenemang och vill sälja mina biljetter, vad gör jag?
I Sverige (och i princip i hela världen) så finns det ingen ångerrätt vid köp av biljetter från arrangören eller försäljare som säljer biljetter på uppdrag av arrangören. Vi på Evenemangsbilljetter.se anser dock att man som konsument ska kunna sälja vidare sina biljetter och erbjuder konsumenter därför en möjlighet att sälja biljetter till oss. Detta gäller både kunder till oss men även för dig som köpt biljetter från andra biljettförsäljare. Ifall ni inte kan gå på ert evenemang eller av annan anledning behöver göra er av med era biljetter så är första steget att fylla i det formulär som ni finner på denna sida.
Hur hittar jag min beställningsbekräftelse?
Bokningsbekräftelsen skickas till er e-post efter genomfört köp. Det kan ibland ske att våra e-postmeddelanden hamnar i kundens skräppost. Ifall ni inte hittar bokningsbekräftelsen i varken inkorg eller skräppost så ber vi er att kontakta oss.
Hur vet jag att mina biljetter är äkta och gäller för mitt evenemang?
Evenemangsbiljetter.se ger 100% äkthetsgaranti på samtliga biljetter som vi säljer.
Finns du inte svar på din fråga ovan?
Vänligen kontakta oss på [email protected]. Gäller er fråga en befintlig beställning så ber er att kontakta oss från samma e-post som ni använde vid ert köp. Vi ber er även att inkludera ert beställningsnummer (som startar med en "#") för att vi ska kunna hjälpa er med befintliga beställningar.